مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:552023-05-31سياسي

رادان: خوزستان باید برای کسانی که امنیت را خدشه دار می کنند، ناامن شود


فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: با استفاده از ظرفیت خوب همکاران بسیجی، عشایر، بزرگان، مسئولان و مردم باید استان خوزستان برای کسانی که تلاش می کنند امنیت مردم را خدشه دار کند ناامن شود؛ - ایسنا/خوزستان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: با استفاده از ظرفیت خوب همکاران بسیجی، عشایر، بزرگان، مسئولان و مردم باید استان خوزستان برای کسانی که تلاش می کنند امنیت مردم را خدشه دار کند ناامن شود؛ از هر جنس و شکل و صورتی که می خواهند باشند.

سردار احمدرضا رادان در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خوزستان که امروز (10 خردادماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان، اهواز، خرمشهر، آبادان، نهر خین، همه و همه برای مردم ایران و رزمندگان و برای خود مردم استان خوزستان یادآور خاطراتی از جنس مقاومت، ایثار، گذشت و مهمان وازی و تحمل سختی ها و نه گفتن به سلطه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: خوزستان به ما یاد داد چگونه مقاوم باشیم؛ می شود در برابر خوف، با عزت مقاومت کرد.

خوزستان به ما یاد داد که مقاومت به چه صورت می تواند تعیین کننده سرنوشت باشد و تحمل سختی ها و آوارگی می تواند از جنس عزت و اقتدار باشد.

رادان اضافه کرد: خوزستان حرکت به سمت پیروزی را معنا داد؛ معنای خاکی که با خون شهادت زیبنده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادان: خوزستان باید برای کسانی که امنیت را خدشه دار می کنند، ناامن شود

رادان: خوزستان باید برای کسانی که امنیت را خدشه دار می کنند، ناامن شود