مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 16:202023-06-03سياسي

کوتاهی در واگذاری اموال دولتی در راستای مولدسازی پذیرفته نیست


استاندار گیلان با بیان اینکه فروش اموال دولتی در راستای مولدسازی الزام آور است، گفت: کوتاهی در واگذاری اموال دولتی گیلان در این زمینه پذیرفته نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی بعد از ظهر شنبه در نشست بررسی طرح مولدسازی در گیلان با حضور رییس سازمان خصوصی سازی کشور با اشاره به گرامیداشت ارتحال امام و قیام خونین 15 خرداد افزود: امام راحل انقلاب اسلامی را با پشتوانه مردمی و تفکر الهی بنیان نهاد و شکل گیری کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه تقواپیشگی، صبر و معنویت امام راحل وصف ناشدنی است، گفت: امام راحل اسطوره و نمونه بارز یک انسان کامل بود.

وی اضافه کرد: مولدسازی و واگذاری املاک رویکرد مهم دولت سیزدهم است.

عباسی با تاکید بر فعالسازی اموال منقول و غیرمنقول در راستای اقتصاد سازی اضافه کرد: اموال و املاک دولت در گیلان با طرح مولدسازی در چرخه تولید و اشتغال قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فروش اموال دولتی در راستای مولدسازی الزام آور است، افزود: کوتاهی در واگذاری اموال دولتی گیلان در راستای مولدسازی پذیرفته نیست.

استاندار گیلان با بیان اینکه تکمیل پروژه ریلی رشت- کاسپین و رشت- آستارا در دستور کار قرار دارد، گفت: ساماندهی سد شفارود، دیورش، کنارگذر انزلی و تکمیل آزادراه رشت- قزوین در اولویت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاهی در واگذاری اموال دولتی در راستای مولدسازی پذیرفته نیست

کوتاهی در واگذاری اموال دولتی در راستای مولدسازی پذیرفته نیست