مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:002023-05-30اقتصادي

شناور حامل قاچاق در آب های جنوب استان بوشهر توقیف شد


فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک شناور باری و کشف 100 میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر نخل تقی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ یدالله شرفی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حمایت از رونق تولید داخلی و تشدید برخورد با قاچاقچیان کالا، مأموران دریابانی با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی یک فروند شناور تجاری به ظن داشتن کالای قاچاق در بندر نخل تقی شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: مأموران در بررسی شناور توقیفی، 20 دستگاه تلویزیون ال ای دی، 10 دستگاه ماکروفر، هزار و 330 ثوب انواع پوشاک، سه هزار و 800 عدد لوازم جانبی موبایل، 2 هزار و 600 عدد لوازم آرایشی و بهداشتی، 190 جفت انواع کفش خارجی، بیش از 2 هزار عدد فندک و صدها قلم کالای قاچاق خارج از مانیفست و مازاد بر سهمیه ملوانی کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن توقیف شناور تجاری و دستگیری 2 نفر متهم، ارزش ریالی کالای کشف شده را 100 میلیارد ریال عنوان کرد که بهمراه پرونده متشکله تحویل مقامات قضایی شدند.

وی با اشاره به اینکه مرزهای این شهرستان توسط مرزبانان نگهداری و نگهبانی می شود، افزود: مرزبانان استان بوشهر شبانه روز با دقت و هوشیاری کامل تمام نوار مرزی را زیر نظر دارند و نسبت به هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق حساس بوده و با افراد خاطی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناور حامل قاچاق در آب های جنوب استان بوشهر توقیف شد

شناور حامل قاچاق در آب های جنوب استان بوشهر توقیف شد