مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 08:402023-05-31سياسي

طرح سوال نماینده بندرعباس از وزیر اقتصاد بخاطر ارزش افزوده


احمد مرادی درخصوص طرح سوال از وزیر اقتصاد برای تضییع حقوق دهیاری ها و شهرداری های هرمزگان، گفت:سرنوشت نامعلوم سه هزار میلیارد تومان ارزش افزوده سهم شهرداری ها و دهیاری های هرمزگان باید روشن شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی امروز گفت: براساس ماده 38 و 39 قانون ارزش افزوده، دولت باید پس از کسر سهم بهداشت، معادل سهم خزانه را به حساب شهرداری ها و دهیاری های هر استان واریز کند.

براساس بررسی های انجام شده سهم دهیاری و شهرداری های هرمزگان در سال 1401 مبلغی در حدود 5 هزار و هفتصد میلیارد تومان بوده، که از این مبلغ 2 هزار و 700 میلیارد تومان، با منت و شرط و شروط بین شهرداری ها و دهیاری های هرمزگان توزیع شده است و سرنوشت 3 هزار میلیارد تومان دیگر نامعلوم است.

  وی گفت: در توزیع ناعادلانه اعتبارات ارزش افزوده، در مقایسه با سایر استانها، رتبه سوم کشور را داریم و این امر قابل تحمل نیست که دهیار و شورای ما برای گرفتن حق قانونی خودشان به خواهش و التماس متوسل بشوند و در نهایت هم هرمزگان در انتهای جدول باشد اگر دولت کسری اعتبار دارد.

ارزش افزوده ارث پدری هیچکس نیست، وزارت اقتصاد برای حاتم بخشی خودش بهتر است دست در جیب همان استانهایی بکند که حتی بیش از مبلغ وصول ارزش افزوده، توزیع ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سوال نماینده بندرعباس از وزیر اقتصاد بخاطر ارزش افزوده

طرح سوال نماینده بندرعباس از وزیر اقتصاد بخاطر ارزش افزوده