مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 13:452023-06-20اقتصادي

مزیت های اقتصادی زمینه ساز تقویت ارتباط تجاری بین ایران و اوگاندا


سفیر اوگاندا در تهران با اشاره به توانمندی های ایران در حوزه های مختلف اقتصادی گفت: مزیت های اقتصادی زمینه ساز تقویت ارتباط تجاری بین ایران و اوگاندا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تزیکوبا کیسا مبیراء ظهر سه شنبه در بازدید از دو واحد تولیدی در مرکز شهرستان زرندیه در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت های استان مرکزی گفت: صنعتی بودن استان مرکزی زمینه پیشرفت و توسعه اقتصادی این استان را فراهم کرده است.

وی افزود: در بازدیدی که روز گذشته از شهر اراک داشتیم ظرفیت های بالای شهرهای استان مرکزی در حوزه تولیدی و اقتصادی سبب شد تا با اشتیاق فراوان بازدید مجددی از ظرفیت ها و توانمندی های این منطقه به همراه یک هیأت تجاری و اقتصادی سفر کنم.

سفیر اوگاندادر ایران تصریح کرد: ظرفیت بالای ایران در حوزه صادرات موجب شد تا به همراه هیأت بازرگانی و تجاری که در حوزه صادرات متخصص هستند به این کشور سفر کنم تا مقدمات لازم برای بهره مندی از محصولات تولیدی ایران در کشور اوگاندا فراهم شود.

وی با اشاره به کیفیت بالای صنایع ایران گفت: صنایع ایران علاوه بر تأمین نیاز داخل کشور به انواع محصولات ظرفیت بالایی برای صادرات نیز برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه مزیت اقتصادی ایران در حوزه صنعت و تولید زمینه ساز تقویت ارتباط بین ایران و اوگانداست، گفت: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزیت های اقتصادی زمینه ساز تقویت ارتباط تجاری بین ایران و اوگاندا

مزیت های اقتصادی زمینه ساز تقویت ارتباط تجاری بین ایران و اوگاندا