مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-10فرهنگي

گرافیتی پرحاشیه را جای دیگر بردند


یکی از آثار هنری «بنکسی» برای نخستین بار از زمانی که با بخشی از دیوار شهری در بریتانیا به مکان جدیدی جا به جا شد، برای عموم مردم به نمایش گذاشته شده است.

- یکی از آثار هنری بنکسی برای نخستین بار از زمانی که با بخشی از دیوار شهری در بریتانیا به مکان جدیدی جا به جا شد، برای عموم مردم به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گاردین، گرافیتی که بنکسی چندی پیش با موضوع خشونت خانگی بر روی دیوار خانه ای در شهر ماگریت واقع در انگلستان خلق کرده بود، اکنون در پارک موضوعی که 200 متر با محل اولیه آن فاصله دارد، برای عموم مردم به نمایش گذاشته شده است.

مالک خانه ای که این گرافیتی بر روی دیوار آن خلق شده بود، می خواست که این اثر هنری در همان محله باقی بماند، در معرض دید عموم قرار گیرد و برای سازمان خیریه خشونت خانگی Oasis پول جمع آوری کند.

این دیوارنگاره که به نظر می رسد با موضوع خشونت خانگی خلق شده باشد، یک زن خانه دار دهه 50 میلادی را در یک لباس کلاسیک آبی، یک جفت دستکش شست وشو زردرنگ، یک چشم کبود متورم و دندان شکسته را به تصویر می کشید که مردی را درون یک فریزر کوچک پرتاب کرده است.

فریزر واقعی که برای تکمیل این نقاشی توسط بنکسی مورد استفاده قرار گرفته بود، پیشتر دوبار از محل این نقاشی برداشته شده بود؛ یک بار توسط مالک خانه ای که این نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرافیتی پرحاشیه را جای دیگر بردند

گرافیتی پرحاشیه را جای دیگر بردند