مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 19:152023-06-14بين الملل

کرملین: وضعیت عملیات در اوکراین تغییری نمی کند


سخنگوی کاخ کرملین با بیان اینکه عملیات نظامی ویژه روسیه در دونباس یک عملیات حقوق بشری است، گفت که حسن نیت مسکو در توافق صادرات غلات از اوکراین نیز بی انتها نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (چهارشنبه) بر عدم تغییر وضعیت عملیات نظامی ویژه در اوکراین تاکید کرد.

پسکوف طی نشست خبری در کرملین گفت: عملیات نظامی ویژه در دونباس یک عملیات حقوق بشری است و ما نه به تغییر نام و نه به تغییر وضعیت آن فکر نمی کنیم .

دولت روسیه در تاریخ 24 فوریه 2022 بعد از اعلام به رسمیت شناختن جمهوری های خودخوانده دونتسک و لوهانسک در شرق اوکراین، دستور آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در منطقه دونباس با هدف حفاظت از مردم این منطقه و همچنین پاکسازی دولت نئونازی کی یف را صادر کرد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، پسکوف با بیان اینکه ممکن است یک کشور یا گروهی از کشورها خط لوله انتقال گاز روسیه به اروپا موسوم به نورد استریم 1 را منفجر کرده باشند، توضیح داد: فرصتی برای شرکت در تحقیقات حول این خرابکاری به روسیه داده نشده ولی امیدواریم برای اثبات حقایق، تحقیقات شفاف باشند .

سخنگوی کرملین ضمن اشاره به خلف وعده غرب در اجرای بخش دوم توافق صادرات غلات از بنادر اوکراین مربوط به روسیه، اظهار داشت: روسیه چند با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: وضعیت عملیات در اوکراین تغییری نمی کند

کرملین: وضعیت عملیات در اوکراین تغییری نمی کند