مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 17:302023-06-17سياسي

حل مشکل روشنایی معابر رشت مطالبه به حق شهروندان است


رییس شورای شهر رشت با اشاره به خاموشی تیرک های برق در برخی از نقاط این شهر گفت: حل مشکل روشنایی معابر رشت مطالبه به حق شهروندان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین واثق کارگر نیا امروز شنبه در هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورا، با اشاره به حضور قائم مقام برق گیلان در این جلسه اظهار کرد: عدم وجود روشنایی مناسب در بسیاری از مسیرهای رشت موجب گلایه شهروندان شده است.

وی با تاکید به اینکه خاموشی های شبانه سطح شهر موجب احساس ناامنی در بین شهروندان شده است، افزود: رفع مشکلات روشنایی معابر شهر در دستور کار توزیع برق و متولیان امر قرار گیرد.

رییس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر لزوم همدلی و هم گرایی برای حل مشکلات شهری بیان کرد: حل مشکل روشنایی معابر رشت مطالبه به حق شهروندان است.

کارگر نیا با بیان اینکه خاموشی برق در فصل گرم سال به صفر رسید، گفت: کاهش محسوس خاموشی ها در بخش خانگی نشان دهنده تلاش جهادی دست اندر کاران صنعت برق و همراهی مردم است.

وی با اشاره به اجرای طرح ممیزی املاک در شهرداری منطقه 4 رشت افزود: گزارشی از ممیزی املاک در شهرداری منطقه 4 رشت از سوی مدیریت شهری ارائه شود.

روشنایی معابر شهری سهمیه بندی شده است ابراهیم خشنود مدیریت توزیع برق شهر رشت نیز با حضور در جلسه علنی شورا با اشاره به رفع مشکل روشنایی معابر در رشت اظها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل روشنایی معابر رشت مطالبه به حق شهروندان است

حل مشکل روشنایی معابر رشت مطالبه به حق شهروندان است