مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 08:472023-05-31سياسي

شهرستان ری میزبان 19 هزار زائر امام خمینی است


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) ری گفت: همزمان با ایام رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی، شهرستان ری میزبان بیش از 19 هزار زائر امام خمینی(ره) از 6 استان کشور برای حضور در مراسم 14 خرداد خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سرهنگ روح الله قنبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) ری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ایام رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ظرفیت اسکان 19 هزار و 450 نفر از زائران 6 استان کشور فراهم شده که از این میزان 15 هزار 500 نفر در بخش مرکزی شهرستان ری و 3 هزار و 950 نفر در بخش های کهریزک و فشافویه مستقر خواهند شد.

وی در ادامه گفت: مساجد، مدارس و حسینیه های دارای ظرفیت اسکان زائر مشخص شده و گروه های پیشرو از استان ها برای بازدید در منطقه حضور دارند و عصر روز سیزدهم اولین کاروان از زائران امام خمینی(ره) وارد شهرستان می شود.

مسؤول کمیته اجرایی ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در شهرستان ری بیان کرد: اعزام 7 هزار و 800 زائر از سطح شهرستان ری برای شرکت در مراسم ارتحال پیش بینی شده که 5 هزار نفر از آن از بخش مرکزی و 2 هزار و 800 نفر از 3 بخش کهریزک فشافویه و قلعه نو در مراسم روز 14 خرداد حضور خواهند یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان ری میزبان 19 هزار زائر امام خمینی است

شهرستان ری میزبان 19 هزار زائر امام خمینی است