مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 16:052023-06-17سياسي

مبانی اعتقادی و فکری نظام جمهوری اسلامی برگرفته از عدالت اجتماعی است


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: مبانی اعتقادی و فکری نظام جمهوری اسلامی برگرفته از عدالت اجتماعی است، امام خمینی(ره) که انقلاب با عظمت را بنیانگذاری کردند به دلیل برقراری عدالت اجتماعی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از محلات، بیت الله برقراری امروز طی نشستی در محل پایانه صادراتی گل و گیاه محلات اظهار کرد: هر فردی در هر مقامی باید به مسوولیت خود به درستی عمل کند و در مقابل آن پاسخگو باشد؛ هر شهرستانی شرایط اقتصادی خود را دارد و ظرفیت های متفاوتی در آن موجود است.

وی افزود: همه تلاش های مسوولین این است که در جامعه عدالت اجتماعی برقرار کنند؛ زمانی که عدالت باشد تمام افراد احساس رضایتمندی دارند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور با بیان اینکه مبانی اعتقادی  و فکری نظام جمهوری اسلامی برگرفته از عدالت اجتماعی است، ادامه داد: امام خمینی(ره) که انقلاب با عظمت را بنیانگذاری کردند که در دنیا بی نظیر است به خاطر عدالت اجتماعی بود.

برقراری با اشاره به مولفه های عدالت اجتماعی بیان کرد: هر زمینه ای از جمله آبادانی، رشد، توزیع امکانات کشور، تلاش های مضاعف باید در مسیر عدالت اجتماعی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبانی اعتقادی و فکری نظام جمهوری اسلامی برگرفته از عدالت اجتماعی است

مبانی اعتقادی و فکری نظام جمهوری اسلامی برگرفته از عدالت اجتماعی است