مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:402023-05-29فرهنگي

محقق معاون شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران شد


حامد محقق با صدور حکمی توسط علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران به عنوان معاون شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حامد محقق با صدور حکمی توسط علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران به عنوان معاون شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب شد.

محقق دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی است؛ در کارنامه او تدریس شعر و داستان، کارشناسی کتاب دفتر انتشارات کمک آموزشی وزارت آموزش و پرورش، کارشناسی شعر مجله نوآموز، عضویت در شورای ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، برگزیدگی در جشنواره های مختلف از جمله چهارمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر، هفدهمین، هجدهمین و نوزدهمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس، اولین جشنواره شعر جوان انقلاب و شایسته تقدیر در اولین جشنواره ملی شعر کودک دیده می شود.

از محقق تاکنون 6 مجموعه شعر و نثر توسط ناشران مختلف کشور منتشر شده است.

مشروح متن حکم انتصاب محقق به این ترتیب است: برادر ارجمند جناب آقای حامد محقق با استعانت از خداوند متعال؛ نظر به مراتب شایستگی ها، تعهد انقلابی و سوابق ادبی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان معاون شعر و ادبیات داستانی مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب می شوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محقق معاون شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران شد

محقق معاون شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران شد