مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 15:052023-05-28حوادث

کشف 68 هزار لیتر انواع مشتقات نفتی خارج از شبکه توزیع


فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف 68 هزار لیتر انواع مشتقات نفتی خارج از شبکه توزیع در شهرستان پاکدشت خبر داد.

- سردار دلاور القاصی مهر ظهر یکشنبه 7 خرداد ماه در این خصوص در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان و پلیس آگاهی پاکدشت موفق به کشف کارگاه تغلیظ انواع مشتقات نفتی خارج از شبکه در شهرک صنعتی عباس آباد شدند.

وی عنوان کرد: پس از هماهنگی قضایی ماموران وارد عمل شدند و در بازرسی از یک سوله 68 هزار لیتر انواع مشتقات نفتی خارج از شبکه توزیع که برای تولید تینر استفاده می شد کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: در تحقیقات صورت گرفته مالکین شناسایی و طی بررسی اسناد ارائه شده مغایرت کالاها احراز، پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

القاصی مهر بابیان اینکه کارشناسان ارزش مشتقات نفتی کشف شده را 30 میلیارد ریال اعلام کرده اند، بیان کرد: با این شیوه و شگرد قاچاقچیان حرفه ای سوخت قاچاق را تغلیظ و تبدیل به تینر می کنند.

با توجه به اینکه مبارزه با قاچاق کالا موجب رونق تولید وکاهش بیکاری می شود و از اهم وظایف این پلیس است از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با شماره 110 تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 68 هزار لیتر انواع مشتقات نفتی خارج از شبکه توزیع

کشف 68 هزار لیتر انواع مشتقات نفتی خارج از شبکه توزیع