مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 15:552023-06-08بين الملل

پنس ترامپ را شایسته ریاست جمهوری آمریکا نمی داند


«مایک پنس» که سابقا معاون دونالد ترامپ بود، با اعلام نامزدی خودش در رقابت ریاست جمهوری 2024 آمریکا، به رییس سابق خود تاخت و از جمله گفت که در مورد جنگ میان اوکراین و روسیه با ترامپ هم عقیده نیست و اشاره ضمنی کرد که او نباید هرگز دوباره به ریاست جمهوری برسد.

- مایک پنس که سابقا معاون دونالد ترامپ بود، با اعلام نامزدی خودش در رقابت ریاست جمهوری 2024 آمریکا، به رییس سابق خود تاخت و از جمله گفت که در مورد جنگ میان اوکراین و روسیه با ترامپ هم عقیده نیست و اشاره ضمنی کرد که او نباید هرگز دوباره به ریاست جمهوری برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ای بی سی نیوز، مایک پنس، معاون رییس جمهوری سابق آمریکا روز چهارشنبه در سخنانی در آیوا گفت که نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شده چون به اعتقاد او، دوران های مختلف، نیازمند رهبری متفاوت است.

پنس در سخنان خود به وضوح بیان کرد که این تفاوت ها چیست، به ویژه در خصوص شورش 6 ژانویه علیه کنگره آمریکا و اینکه چرا از نظر او ترامپ واجد شرایط خدمت دوباره در کاخ سفید نیست.

علاوه بر سرزنش این رییس جمهوری سابق آمریکا، پنس به دنبال تأکید بر اصول محافظه کارانه خود بود، از جمله حمایت طولانی مدتش از محدودیت های سقط جنین، اصول آزادی مذهبی و کوچک کردن دولت فدرال.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنس ترامپ را شایسته ریاست جمهوری آمریکا نمی داند

پنس ترامپ را شایسته ریاست جمهوری آمریکا نمی داند