مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 14:002023-05-29حوادث

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سیریک


فرمانده انتظامی شهرستان سیریک از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: طی یک هفته گذشته، ماموران انتظامی موفق به کشف 47 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ فرهاد چراغی در تشریح دستاوردهای طرح عنوان کرد: در راستای رسیدگی به مطالبات مردمی و برخورد با هنجارشکنان، طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت های مبارزه با کالای قاچاق، مواد مخدر و قاچاق سوخت به مدت یک هفته در سطح شهرستان اجرا شد.

سرهنگ چراغی افزود: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان 47 هزار و 500 لیتر گازوییل قاچاق کشف و 14 خودرو توقیف گردید.

وی ادامه داد: در این طرح مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نیز موفق به کشف 173 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، و توقیف یک دستگاه خودرو شدند.

سرهنگ چراغی از دیگر دستاوردهای این طرح، کشف یک دستگاه خودرو لکسوس قاچاق به ارزش 250 میلیارد ریال، توقیف یک فروند قایق موتوری فاقد مجوز، کشف 3 تن ماهی قاچاق، کشف 8700 نخ سیگار قاچاق و یک قبضه اسلحه کلت کمری را بیان داشت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این طرح 14 دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و متهمان در این رابطه دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سیریک

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سیریک