مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 23:502023-06-02سياسي

هشدار جدی رییس دستگاه قضای استان اصفهان به مجرمان جعل عنوان


رییس دستگاه قضایی استان اصفهان گفت: دستگاه قضایی استان با نظارت های محسوس و نامحسوس و تیزبینی با افرادی که با اقدامات مجرمانه و خلاف قانون و یا جعل عنوان و کارچاق کنی موجبات تضییع حقوق مردم را فراهم می کنند با جدیت و قاطعیت وفق قانون برخورد می نماید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان حجت الاسلام  اسدالله جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان اظهار داشت: در پی وصول گزارشات و شکایت تعدادی از شهروندان از فردی که با عناوین جعلی و دارای سوابق متعدد کیفری در قالب دفتر وکالت همسر خود اقدام به تاسیس موسسه حقوقی نموده و با تظاهر به امر وکالت و نیز انجام داوری با ادعاهای واهی از جمله نفوذ در دستگاه قضایی مبالغ کلانی را از افراد تحصیل می کرد، مراتب در دستور کار حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان قرار گرفت.

وی افزود: با شناسایی تعدادی از مالباختگان و تشکیل پرونده کیفری علیه نامبرده در دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان، با هماهنگی و اقدام حفاظت و اطلاعات دادگستری استان این شخص شناسایی  و دفتر و موسسه حقوقی یادشده پلمپ شد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

رییس دستگاه قضایی استان اصفهان از مردم خواست در پیگیری و انجام امور حقوقی و قضایی خود با دقت و انجام تحقیقات لازم اقدام نمایند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جدی رییس دستگاه قضای استان اصفهان به مجرمان جعل عنوان

هشدار جدی رییس دستگاه قضای استان اصفهان به مجرمان جعل عنوان