مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 09:402023-05-28اقتصادي

آماده سازی مسکن ملی به شهرداری کاشمر واگذار شده است


آماده سازی مسکن ملی به شهرداری کاشمر واگذار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر دایی صراف شامگاه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران که در سالن همایش های فرهنگیان کاشمر برگزار شد، اظهار کرد: در شهرستان جهت هزار و 180 نفر متقاضی مسکن قرعه کشی برای تأمین زمین اقدامات مورد نیاز انجام شده است.

فرماندار کاشمر گفت: هم اکنون ساخت 30 واحد مسکن ملی با 35 درصد پیشرفت در حال ساخت است و همچنین 42 واحد دیگر مربوط به 126 متقاضی نیز توسط اعضا در حال ساخت است که از پیشرفت 25 درصدی برخوردار است.

وی ادامه داد: زمین مورد نیاز 710 واحد مسکن در قالب دو واحدی مهیا شده است و پروانه ساخت این واحدها در شهرداری صادر که پس از اقدامات آماده سازی توسط شهرداری عملیات ساختمان سازی توسط خود مردم انجام خواهد گرفت.

دایی صراف با اشاره به اینکه هم اکنون تسهیلات مسکن از 300 میلیون تومان به 550 میلیون تومان افزایش یافته است، تصریح کرد: این تسهیلات برای دهک یک و دو با بازپرداخت 20 ساله و کارمزد دو درصد خواهد بود.

فرماندار کاشمر با تأکید بر اینکه در حوزه تخلفات در ساخت و ساز با هیچکس تعارف نداریم گفت: کسانی که بی منطق و خارج از ضوابط اقدام به ساخت ساختمان در کاربری های مختلف انجام دهند تخریب این گونه ساختمان ها قطعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی مسکن ملی به شهرداری کاشمر واگذار شده است

آماده سازی مسکن ملی به شهرداری کاشمر واگذار شده است