مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-19بين الملل

قانون ضدروسی انگلیس برای حفظ تحریم ها علیه مسکو


وزارت خارجه انگلیس قانونی را ارائه کرد که طبق آن تحریم ها علیه روسیه تا زمانی که مسکو به اوکراین غرامت پرداخت نکرده، ادامه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه انگلیس دوشنبه (19 ژوئن) قانونی را ارائه کرد که به آن اجازه می دهد تحریم ها علیه روسیه را تا زمانی که مسکو به اوکراین غرامت پرداخت نکرده، حفظ کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، جیمز کلورلی وزیر خارجه انگلیس در این خصوص گفت: در حالی که اوکراین به دفاع از خود در مقابل تهاجم روسیه ادامه می دهد، اثرات وحشتناک جنگ پوتین واضح است.

نیازهای بازسازی اوکراین بسیار زیاد است و خواهد بود.

  وی که کشورش از آغاز درگیری ها در اوکراین به همراه آمریکا فشارهای غرب علیه روسیه را رهبری کرده، افزود: از طریق اقدامات امروز ما، رویکرد تحریم انگلیس را تقویت و تایید می کنیم بریتانیا آماده است از تحریم ها استفاده کند تا اطمینان حاصل شود روسیه هزینه تعمیر کشوری که بی ملاحظه به آن حمله کرده است را می پردازد.

  کشورهای غربی در حال اعمال تحریم های بی سابقه علیه روسیه هستند و همچنین به دیگر کشورها در اقصی نقاط جهان از هند در آسیا گرفته تا برزیل در آمریکای لاتین، برای دور شدن از روسیه و منزوی کردن این کشور فشار می آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون ضدروسی انگلیس برای حفظ تحریم ها علیه مسکو

قانون ضدروسی انگلیس برای حفظ تحریم ها علیه مسکو