مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 08:252023-06-20پزشكي

شرط ورزش برای بیماران قلبی


بیماران قلبی باید با لحاظ قراردادن برخی مسائل به انجام فعالیت های ورزشی بپردازند.

- جی پلاس، ورزش به عنوان یک روش شناخته شده در پیشگیری و درمان بیماری های قلبی عروقی، می تواند نقش کلیدی در بهبود عملکرد و کیفیت زندگی افراد جامعه داشته باشد.

بهداشت نیوز نوشت؛ بیماری های قلبی شامل طیف وسیعی از بیماری های ناشی از آترواسکلروز عروق کرونر، بیماری های مادرزادی، اختلالات در ساختار دریچه ها یا حفره های قلبی، نارسایی قلبی و پیوند قلب است و با وجود اثرات مفید ورزش، انجام ورزش نامناسب توسط بیماران قلبی می تواند ریسک بالای عوارض و حتی مرگ را به دنبال داشته باشد.

بیش از 50 سال تجربه نشان داده است که ایمن ترین و موثرترین روش برای شروع ورزش در همه گروه های بیماران قلبی، انجام آن در مراکز توانبخشی قلبی و تحت نظر پزشک و همراه با مانیتورینگ است.

علاوه بر بیماران قلبی، افراد مبتلا به بیماری های عروق محیطی، سندرم متابولیک، بیماری های ریوی و حتی افرادی که دارای فاکتورهای خطر بیماری قلبی هستند نیز از توانبخشی قلبی سود می برند.

بر اساس این مطلب که توسط سارا لطفیان، متخصص پزشکی ورزشی تهیه شده و از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی در اختیار ایسنا قرار گرفته، آمده است: مطالعات نشان داده است کنترل عوامل خطر بیماری های قلبی شامل بی تحرکی، پرفشاری خون، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط ورزش برای بیماران قلبی

شرط ورزش برای بیماران قلبی