مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-03اجتماعي

ثبت بیش از 77 میلیون تردد جاده ای در 3 روز گذشته


رییس پلیس راهور فراجا از ثبت بیش از 77 میلیون تردد جاده ای در سه روز گذشته خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی به حرم مطهر امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پیش بینی های لازم برای مراسم سالگرد ارتحال امام صورت گرفته و تمهیدات لازم اندیشیده است، اظهار داشت: پیش بینی این است که بیش از یک و نیم میلیون زائر به حرم مطهر بیایند که بیش از 800 هزار نفر از استان تهران و حومه و بیش از 700 هزار نفر نیز از سایر نقاط کشور خودشان را به مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) می رسانند.

  وی به آمار تردد جاده ای در تعطیلات چند روز اخیر اشاره و بیان داشت: از دهم خرداد تا شب گذشته سیزدهم خرداد بیش از 77 میلیون تردد ثبت شد که استان های مرکزی کشور و همچنین استان های زیارتی، سیاحتی و سفر به سمت تهران بیشترین میزان تردد را داشته اند.

  سردار هادیانفر تصریح کرد: از دیشب حرکت زائرین از استان های دور دست به سمت تهران آغاز شده و اکنون نیز شاهد افزایش ترددها به سمت حرم مطهر حضرت امام(ره) هستیم.

  سردار هادیانفر گفت: آنچه که پیش بینی کردیم بر اساس سنوات گذشته سعی کردیم کمترین اعمال محدودیت را داشته باشیم که مردم اذیت نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 77 میلیون تردد جاده ای در 3 روز گذشته

ثبت بیش از 77 میلیون تردد جاده ای در 3 روز گذشته