مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-02سياسي

هنرمندان و فعالان رسانه ای امام راحل را به جامعه معرفی کنند


هنرمندان و فعالان رسانه ای باید امام راحل را به جامعه معرفی کنند تا امامی که انقلاب ایران را جهانی کرده به خوبی برای نسل جوان امروز معرفی و شناسانده شود.

- ایسنا/بوشهر امام جمعه موقت بوشهر گفت: هنرمندان و فعالان رسانه ای باید امام راحل را به جامعه معرفی کنند تا امامی که انقلاب ایران را جهانی کرده به خوبی برای نسل جوان امروز معرفی و شناسانده شود.

حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی 12 خرداد در خطبه های نماز جمعه شهر بوشهر با گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) اظهار کرد: در سال های اخیر فتنه ها، نفوذهای سیاسی، فشار و تحریم های اقتصادی و ریزش برخی از مسئولان سیاسی از کاروان نورانی انقلاب فتنه های کمی نبود، که همه آنها به برکت انقلاب اسلامی مدیریت شدند.

وی تصریح کرد: یکی از توطئه های نرم این بود که مکتب و منش امام به انحراف رود و در این مسیر برخی به دنبال تحریف امام برای مردم بودند که مقام معظم رهبری به خوبی امام و ابعاد شخصیت برجسته وی را در مقاطع مختلف برای مردم معرفی و تبیین کرد.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: امروزه پیشرفت های چشمگیر کشور آن هم در اوج تحریم ها منجر شده تا دشمنان انگشت حیرت به دهان گرفته که این موفقیت ها بدون تردید حاصل ایمان محکم به آینده، امیدآفرینی و توان متخصصان داخلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان و فعالان رسانه ای امام راحل را به جامعه معرفی کنند

هنرمندان و فعالان رسانه ای امام راحل را به جامعه معرفی کنند