مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 03:152023-05-30سياسي

گزارش فارس از گردهمایی بزرگ بروجردی ها برای برچیدن یک رسم غلط


جمعیت زیادی از سران ایلات، عشایر و طوایف شهرستان بروجرد در منطقه آبسرده، روستای پلکان سفلی گرد هم آمدند تا به رسم غلط تیراندازی در عروسی ها نه بگویند و در خصوص پیشگیری از وقوع قتل و نزاع های دسته جمعی با هم پیمان ببندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، غروب سه شنبه با حضور جمع زیادی از معتمدان، ریش سفیدان، بزرگان و سران ایلات، طوایف و عشایر و متنفذین شهرستان بروجرد، فرمانده انتظامی لرستان، رییس دادگستری بروجرد، فرمانده انتظامی بروجرد، فرماندار بروجرد، امام جمعه و تعدادی از مسوولان گردهمایی با عنوان پیشگیری از درگیری و نزاع و برچیده شدن رسم غلط تیراندازی در عروسی ها و گاها تشییع جنازه ها در منطقه آبسرده بروجرد برگزار شد.

در این مراسم که به میزبانی رضا پارسیاری از اهالی روستای پلکان سفلی برگزار شد، تمثال شهدا که تعدادی از آنها مربوط به شهرستان بروجرد بود، حس و حال خاصی به فضا بخشیده بود، در این میان نام و تمثال شهید میلاد بیرانوند از شهدای امنیت هم فضا را معنوی کرده بود.

    حضور یکپارچه مردم از پیر و جوان گرفته تا کشاورز و کارمند نشان از عزم جدی مردم منطقه برای برچیده شدن رسومی غلط مانند تیراندازی در مراسم های عروسی و حتی عزا داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش فارس از گردهمایی بزرگ بروجردی ها برای برچیدن یک رسم غلط

گزارش فارس از گردهمایی بزرگ بروجردی ها برای برچیدن یک رسم غلط