موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 18:352023-05-31بين الملل

لاوروف: روسیه نمی تواند رژیم نازی زلنسکی را در مرزهای خود تحمل کند


وزیر امور خارجه روسیه امروز چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از سفر خود به موزامبیک گفت که مسکو نمی تواند رژیم زلنسکی را در مرزهای خود تحمل کند که می خواهد روش آلمان نازی در قبال روسیه را تکرار کند.

- وزیر امور خارجه روسیه امروز چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از سفر خود به موزامبیک گفت که مسکو نمی تواند رژیم زلنسکی را در مرزهای خود تحمل کند که می خواهد روش آلمان نازی در قبال روسیه را تکرار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لاوروف در پاسخ به سوالی درباره چشم انداز پایان درگیری در اوکراین گفت: ما نمی توانیم رژیمی را در مرزهای خود تحمل کنیم که از آن برای تکرار تجاوزات آلمان نازی به کشور ما استفاده می شود.

لاوروف با بیان اینکه رییس جمهور اوکراین به نماد مبارزه غرب علیه روسیه تبدیل شده است، تصریح کرد: در طول جنگ جهانی دوم، هیتلر تقریباً تمام کشورهای اروپایی را زیر پرچم خود متحد کرد.

در شرایط کنونی، ایالات متحده نیز تقریباً تمام اروپا را متحد کرد و آن را مجبور به پرداخت هزینه های تسلیح رژیم کی یف برای جنگ علیه روسیه کرد.

چندی پیش هم دیمیتری مدودف، رییس جمهور سابق روسیه و نایب رییس شورای امنیت ملی روسیه مدعی شد که ولودیمیر زلنسکی، رهبر اوکراین ممکن است به سرنوشت دیکتاتور نازی آدولف هیتلر دچار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: روسیه نمی تواند رژیم نازی زلنسکی را در مرزهای خود تحمل کند

لاوروف: روسیه نمی تواند رژیم نازی زلنسکی را در مرزهای خود تحمل کند