مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-16سياسي

ضرورت نشر خوبی ها در میدان جهاد تبیین/مسجد کانون جامعه پردازی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران نشر خوبی ها را در میدان جهاد تبیین مهم دانست و گفت: این مهم در سند ترسیمی و معماری اولیه سازمان تبلیغات اسلامی نیز از سوی معمار کبیر انقلاب مطرح شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز فرمودند سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مهمترین رویش های انقلاب است که با تصمیمی روشن بینانه و ژرف نگرانه با هدف عرضه اندیشه تابناک اسلام ناب محمدی به جامعه انقلاب و جوانان جویای حقیقت و معرفت ایجاد شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه امروزه ضرورت سازمان تبلیغات اسلامی بیش از پیش است، افزود: شبکه عظیم و سرمایه انسانی و مردمی روحانیون و روحانیت، مبلغات و امامان مقیم و مستقر در مساجد و روستاها، مداحان، هیئات مذهبی، مؤسسات قرآنی و خانه های قرآنی و کانون های فرهنگی و تبلیغی و جمعیت نهضت پیشرفت بانوان و دختران و قرارگاه جوانان و نوجوانان جزو سرمایه های مردمی تبلیغات اسلامی به شمار می رود.

مساجد کانون جامعه پردازی در گام دوم انقلاب اسلامی است وی افزود: همانگونه که در گام اول انقلاب اسلامی مساجد مرکز و هسته شبکه سازی اجتماعی و انسجام بخشی بودند در گام دوم انقلاب اسلامی نیز مساجد کانون جامعه پردازی و در مسیر تحقق تمدن اسلامی نقش آفرین خواهند بود و تربیت کادر سازی در حوزه نیروی انسانی و ترویج گفتمان های هویت دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نشر خوبی ها در میدان جهاد تبیین/مسجد کانون جامعه پردازی است

ضرورت نشر خوبی ها در میدان جهاد تبیین/مسجد کانون جامعه پردازی است