مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 13:052023-06-11اجتماعي

ابَر مسئله اصفهان آب و قصه پر غصه خشکی تالاب گاوخونی است


استاندار اصفهان در جمع محیط بانان و کارشناسان محیط زیست استان گفت: ابر مسئله اصفهان، آب و قصه پر غصه خشکی تالاب گاوخونی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید رضا مرتضوی ظهر یکشنبه در آیین گرامیداشت هفته محیط زیست که در سالن اجتماعات محیط بان اداره کل حفاظت محیط زیست برگزار شد، اظهار داشت: هفته محیط زیست فرصتی است تا جامعه نسبت به خدمات و زحماتی که محیط بانان و کارشناسان برای محیط زیست می کشید، نگاهی نو پیدا کنند و بتواند شما را با مساعدت و پشتیبانی کنند.

وی با بیان اینکه با نگاهی توأم با مردمی سازی می توان محیط زیست را تقویت کرد، افزود: اگر به جایگاه و خاستگاه مکتب فکری مذهبی خود نگاه کنیم محیط زیست جایگاه ویژه ای و متعالی دارد و آن زمان که بسیاری از نقاط دنیا اصلاً توجهی به محیط، انسان و جانوران نداشتند مردمِ تحت دین مبین و ذیل مکتب اسلام با تاصی به تعالیم پیامبر و ائمه معصومین در یک نظام تعادلی، حفاظتی و مراقبتی به محیط زیست نگاه می کردند.

نگاه جامعه به محیط زیست با فعالیت های رسانه ای متعالی می شود استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در نگاه و عمل و سیره ائمه و اولیای الهی مصادیقی وجود دارد که انصافاً می تواند سرلوحه عملکرد ما نسبت محیط زیست باشد، گفت: انتقال دادن این مفاهیم به نسل آتی مورد غفلت بوده در حالی که همه ما باید نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابَر مسئله اصفهان آب و قصه پر غصه خشکی تالاب گاوخونی است

ابَر مسئله اصفهان آب و قصه پر غصه خشکی تالاب گاوخونی است