مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 02:152023-06-03سياسي

امام خمینی(ره) آغازگر نهضتی عظیم در میان مظلومان و مستضعفان عالم بود


استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد، مردم استان را به تجدید میثاق با آرمان های امام و رهبری و حمایت از خادمان خود در دولت مردمی سیزدهم دعوت کرد.

- امام خمینی(ره) آغازگر نهضتی عظیم در میان مظلومان و مستضعفان عالم بود ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد، مردم استان را به تجدید میثاق با آرمان های امام و رهبری و حمایت از خادمان خود در دولت مردمی سیزدهم دعوت کرد.

متن پیام عابدین خرّم به این شرح است: ایام نیمه خرداد، یادآور مجاهدت های بزرگمردی است که در روزگار تیره استبداد و استعمار، پرچم حق طلبی و ظلم ستیزی را برافراشت و آغازگر نهضتی عظیم در میان مظلومان و مستضعفان عالم شد که حرکت روح بخش آن پس از شش دهه از قیام 15 خرداد 1342، هم چنان جاری و ساری است.

رخداد حماسی و تاریخی انقلاب اسلامی ایران که با اراده مستحکم و عزم راسخ امام خمینی(ره)، پرده های سیاهی و ظلمت را کنار زده و بنیان استبداد داخلی و استعمار خارجی را در میهن عزیزمان ریشه کن کرد، در طول 44 سال گذشته سرشار از فرازونشیب هایی بود که عبور از گردنه های سخت و طاقت فرسای آن بدون هدایت های داهیانه آن پیر فرزانه و اعتماد و ایمان حقیقی مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی(ره) آغازگر نهضتی عظیم در میان مظلومان و مستضعفان عالم بود

امام خمینی(ره) آغازگر نهضتی عظیم در میان مظلومان و مستضعفان عالم بود