مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-12دانش

اتخاذ تدابیری برای رعایت قوانین حجاب و عفاف در دانشگاه تربیت مدرس


در دانشگاه تربیت مدرس برای افرادی که نخواهند شأن و منزلت دانشگاه را رعایت و به قوانین و مقررات عفاف و حجاب توجه کنند، - فرهاد دانشجو رییس دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه دستورالعمل هایی از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه های وابسته داده شده که در اختیار دانشگاه تربیت مدرس نیز قرار گرفته است، گفت: پیرامون این دستورالعمل جلسه ای با رؤسای دانشکده ها و مراکز تحقیقاتی تشکیل دادیم تا پوشش همسو و همراه درخور دانشگاه رعایت شود.

   وی خاطرنشان کرد: در دانشگاه تربیت مدرس برای افرادی که نخواهند شأن و منزلت دانشگاه را رعایت و به قوانین و مقررات عفاف و حجاب توجه کنند، تدابیری درنظر گرفته شده که براساس آن موضوع حل و فصل می شود.

دانشجو خاطرنشان کرد: اکثر قریب به اتفاق اعضای هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس انسان های مؤمن و معتقدی هستند و کارمندان هم از جناح های مختلف سیاسی که در اصل یک ایرانی هستند و خوشبختانه در راستای عفاف و حجاب مشکل خیلی کمتری با دانشجویان داریم.

  وی در پایان گفت: دانشجویان و افراد فهمیده ای در دانشگاه حضور دارند که محیط دانشگاه را درک می کنند و می دانند سبک لباس پوشیدن در دانشگاه با میهمانی متفاوت است؛ لذا با توجه به اینکه از شناخت خوبی برخوردار ند در دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتخاذ تدابیری برای رعایت قوانین حجاب و عفاف در دانشگاه تربیت مدرس

اتخاذ تدابیری برای رعایت قوانین حجاب و عفاف در دانشگاه تربیت مدرس