مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 11:502023-05-29سياسي

نقش کلیدی جامعه محلی در جهانی شدن همدان


مدیرکل ثبت و حریم آثار و حفظ و احیاء میراث معنوی و طبیعی وزارت میراث فرهنگی گفت: در پرونده ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان، اظهارنظر جامعه محلی در مورد جهانی شدن همدان برای ارزیابان نقش حیاتی در نظر کارشناسی آنها خواهد داشت.

- ایسنا/همدان مدیرکل ثبت و حریم آثار و حفظ و احیاء میراث معنوی و طبیعی وزارت میراث فرهنگی گفت: در پرونده ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان، اظهارنظر جامعه محلی در مورد جهانی شدن همدان برای ارزیابان نقش حیاتی در نظر کارشناسی آنها خواهد داشت.

مصطفی پورعلی در حاشیه بازدید از مسیر پرونده ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان، اظهار کرد: این پرونده اهمیت بسزایی در حوزه رقابت فرهنگی در میراث جهانی دارد و همراهی و حمایت مسئولان استانی و شهرداری همدان در زمینه رفع موانع و پیگیری آنها برای پیشبرد پرونده تحسین برانگیز است.

وی بیان کرد: براساس برنامه ریزی ها در ماه های آینده ارزیابان یونسکو به مدت پنج روز در همدان مستقر خواهند شد تا عرصه و حریم مشخص شده مسیر جهانی شدن همدان را بازدید و بررسی کنند و شرایط برای حضور ارزیابان در همدان مطلوب است و فقط لازم است موارد مورد تأکید در به نتیجه رسیدن پرونده ثبت جهانی همدان سریع تر پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش کلیدی جامعه محلی در جهانی شدن همدان

نقش کلیدی جامعه محلی در جهانی شدن همدان