مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 10:392023-05-28اقتصادي

تدارک 12 هزار لیتر سم حشره کش دلتامترین در استان ایلام


سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام گفت: با توجه به شیوع بیماری های برگی گندم و همچنین سایر آفات در مزارع گندم و جو، از ابتدای سال تاکنون بیش 24 هزار لیتر انواع سم در استان ایلام توزیع شده است.

- 12000 لیتر سم حشره کش دلتامترین در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام تهیه و تدارک شد.

سیامک بیگی سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: 12000 لیتر سم دلتامترین (دسیس) حشره کش غیر سیستمیک با اثر تماسی و گوارشی از گروه پایروتروییدی که براساس پایریترین طبیعی ساخته شده در استان ایلام جهت مصارف کشاورزی تهیه شده است.

وی به خصوصیات این حشره کش اشاره کرد و افزود: این حشره کش عصبی با پایداری 3 تا 4 هفته ای برای برگخوارها و آفات مکنده سبب اختلال در کانال های سدیم در طناب عصبی می شود.

این حشره کش اثر ضربه ای سریع دارد.

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام ادامه داد: لازم به ذکر است با توجه به شیوع بیماری های برگی گندم و همچنین سایر آفات در مزارع گندم و جو، از ابتدای سال تاکنون بیش 24 هزار لیتر انواع سم در استان ایلام توزیع شده است.

بیگی خاطر نشان کرد: سموم تولیدی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی حداقل 20 درصد کمتر از قیمت سایر سموم مشابه در بازار و با دارا بودن استاندارد های لازم برای رشد کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک 12 هزار لیتر سم حشره کش دلتامترین در استان ایلام

تدارک 12 هزار لیتر سم حشره کش دلتامترین در استان ایلام