مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 18:052023-05-28اقتصادي

تلاش برای تکمیل بزرگراه شیراز-بندرعباس


مدیرکل راه و شهرسازی فارس با اشاره به اهمیت بالای راه ارتباطی زمینی شیراز- بندرعباس، خاطرنشان کرد که تکمیل بخش باقیمانده از این محور 350 کیلومتری، - ایسنا/فارس مدیرکل راه و شهرسازی فارس با اشاره به اهمیت بالای راه ارتباطی زمینی شیراز- بندرعباس، خاطرنشان کرد که تکمیل بخش باقیمانده از این محور 350 کیلومتری، جزو اولویت هاست که تلاش برای تامین اعتبار آن با جدیت ادامه دارد.

محمودرضا طالبان یکشنبه هفتم خرداد در حاشیه بازدید از پروژه در دست اجرای بزرگراهی شیراز-بندرعباس، به خبرنگاران گفت: بزرگراه شیراز- فسا – داراب – بندرعباس یکی از محورهای مهم ارتباطی بین 2 استان استراتژیک فارس و بندرعباس و به گونه متصل کننده بخشی از کشور به یکی از بنادر مهم ایران است.

طالبان گفت: این راه ارتباطی 350 کیلومتری از محورهای شریانی و پرتردد کشور و در حوزه اداره کل راه و شهرسازی فارس بوده که هم اینک توسط پیمانکاران در حال اجرا است.

وی ادامه داد: تاکنون 214 کیلومتر از کل این محور مواصلاتی یعنی بزرگراه فاصل شیراز – سروستان – فسا تا تقاطع شهید جاویدی (جلیان) و سه راهی دولت آباد – کمربندی داراب – جنت شهر به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس ادامه داد: 80 کیلومتر دیگر از 136 کیلومتر باقیمانده این مسیر نیز مراحل اجرایی را طی می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تکمیل بزرگراه شیراز-بندرعباس

تلاش برای تکمیل بزرگراه شیراز-بندرعباس