مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-11بين الملل

پیش از شیوع کرونا، در آزمایش ووهان چه گذشت؟


تیم تحقیقاتی روزنامه ساندی تایمز امروز (یکشنبه) گزارش کرد، شواهد جدیدی از فایل های محرمانه، فاش کرده که دانشمندان چینی اندکی قبل از همه گیری، - تیم تحقیقاتی روزنامه ساندی تایمز امروز (یکشنبه) گزارش کرد، شواهد جدیدی از فایل های محرمانه، فاش کرده که دانشمندان چینی اندکی قبل از همه گیری، پاتوژن های کشنده ویروس کووید 19 را به هم پیوند دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه تایمز همچنین در این گزارش آورده است، دانشمندان در ووهان که در کنار ارتش چین کار می کردند، مرگبارترین ویروس های کرونای جهان را برای ایجاد یک ویروس جهش یافته جدید ترکیب می کردند.

محققانی که ارتباطات و تحقیقات علمی به شدت محرمانه را بررسی کرده اند معتقدند که دانشمندان چینی یک پروژه محرمانه از تجربیات خطرناکی را انجام می دادند که باعث نشت از موسسه ویروس شناسی ووهان و آغاز شیوع گسترده کووید 19 شد.

آزمایشگاه ووهان، چین محققان آمریکایی می گویند یکی از دلایلی که اطلاعات درباره فعالیت این موسسه و دانشمندانش منتشر و علنی نشد، به این خاطر است که کار آن با محققانی از ارتش چین بوده که تامین مالی این پروژه را در اختیار داشته و ساخت و توسعه تسلیحات بیولوژیکی را پیگیری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش از شیوع کرونا، در آزمایش ووهان چه گذشت؟

پیش از شیوع کرونا، در آزمایش ووهان چه گذشت؟