مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-18حوادث

مرگ یک زن در بیمارستان یک هفته پس از زنده شدن در تابوت


پیرزن اکوادوری هفته گذشته و در مراسم تشییع خودر تابوت زنده شده بود و حالا یک هفته پس از بستری در بیمارستان، مرگ او اعلام شده است.

- یک زن اکوادوری 76 ساله که هفته گذشته در جریان مراسم تشییع در تابوت زنده شده بود ، پس از یک هفته بستری در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان، درگذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، زن 76 ساله اکوادوری که هفته گذشته با کوبیدن به درِ تابوت در مراسم تشییع جان خود را نجات داده و بستگان و خانواده خود را غافلگیر کرده بود پس از 7 روز بستری در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان به دلیل سکته مغزی درگذشت.

ژیلبرتو باربرا مونتویا پسر این زن گفت که پزشکان بیمارستان دولتی که پس از این حادثه به آن منتقل شده بود، اعلام کرده اند که او عصر جمعه به وقت محلی درگذشته است.

وزارت بهداشت اکوادور در بیانیه ای تایید کرد که بلا مونتویا 76 ساله پس از گذراندن یک هفته در مراقبت های ویژه بر اثر سکته مغزی ایسکمیک درگذشته است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت اکوادور، خانم مونتویا در یک هفته گذشته تحت مراقبت دائمی بیمارستان بوده است.

باربرا مونتویا پسر این زن گفته که هنوز هیچ گزارش قانع کننده ای از مقامات درباره اینکه چرا یک هفته قبل مادر او را فوت شده اعلام کرده اند و سپس مادرش بعد از 5 ساعت در تابوت و در مراسم تشییع زنده شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ یک زن در بیمارستان یک هفته پس از زنده شدن در تابوت

مرگ یک زن در بیمارستان یک هفته پس از زنده شدن در تابوت