مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-11بين الملل

طالبان خواستار خروج نام مقاماتش از فهرست سیاه سازمان ملل شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری صدای افغان (آوا)، ارگ طالبان با انتشار اطلاعیه ای نوشت مولوی عبدالکبیر، کفیل و معاون سیاسی ریاست الوزراء طالبان با روزا اوتونبایو، - مولوی عبدالکبیر، کفیل و معاون سیاسی ریاست الوزراء در دیدار با روزا اوتونبایوا، نماینده سازمان ملل در افغانستان، ضمن تاکید بر حذف نام های مقامات طالبان از فهرست سیاه این سازمان گفت نهاد های بین المللی مانند بانک جهانی باید فعالیت های خود را در افغانستان از سرگیرند و طالبان خواستار روابط خوب با جامعه بین المللی است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری صدای افغان (آوا)، ارگ طالبان با انتشار اطلاعیه ای نوشت مولوی عبدالکبیر، کفیل و معاون سیاسی ریاست الوزراء طالبان با روزا اوتونبایو، نماینده ویژه سرمنشی سازمان ملل متحد در افغانستان دیدار کرده است.

در این اطلاعیه آمده است سرپرست ریاست الوزراء گفت ادامه همکاری های سازمان ملل متحد با مردم افغانستان نقطه خوب و مثبتی است و باید بیشتر شود.

وی افزود بر اثر جنگ و فساد در حکومت گذشته، اقدامات اساسی در افغانستان انجام نشده، بنابراین کمک های بانک جهانی و سایر نهاد های بین المللی به افغانستان بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبان خواستار خروج نام مقاماتش از فهرست سیاه سازمان ملل شد

طالبان خواستار خروج نام مقاماتش از فهرست سیاه سازمان ملل شد