مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 17:252023-06-06سياسي

غفلت شهرداران و بخشداران در ترویج و تبلیغ فرزندآوری


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ابزار گلایه از برخی شهرداران و بخشداران نسبت به غفلت در ترویج فرزندآوری و حمایت از خانواده گفت: متأسفانه هیچ اقدامی در حوزه ترویج و تبلیغ فرزندآوری در سطح شهرها و روستاهای استان دیده نمی شود و یا بسیار کمرنگ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدتقی آشوبی عصر امروز در قرارگاه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده گیلان در سالن شهید انصاری استانداری با اشاره به توفیقات برخی از کشورهای توسعه یافته در حفظ و رشد جمعیت اظهار کرد: برخی از کشورها با طراحی سیاست های مهاجرت به داخل و بعضی از کشورها با درنظر گرفتن بسته های حمایتی و تشویقی به جمعیت مورد انتظار خود رسیده اند.

  وی با اشاره به ورود گیلان به چاله جمعیتی افزود: حمایت کشورهای موفق از مادران آبستن با درنظر گرفتن بسته های مالی و بیمه ای یکی از بهترین اقداماتی است که می تواند در ایران نیز اجرایی شود.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به طراحی الگوی افزایش جمعیت با حمایت مالی و بیمه از مادران خانه دار صاحب فرزند بیان کرد: تعیین حقوق و بیمه برای مادران خانه، دار به ازای هر فرزند و تناوب پرداخت این بسته حمایتی به تناسب هر فرزند پنج سال از کلیات طرح مطالعاتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای جوانی جمعیت و حمایت از خانواده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت شهرداران و بخشداران در ترویج و تبلیغ فرزندآوری

غفلت شهرداران و بخشداران در ترویج و تبلیغ فرزندآوری