مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-11اجتماعي

طرح ایجاد اشتغال پایدار برای سربازان از کرمان کلید خورد


رییس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به واسطه چالش و بحران بزرگ بیکاری که در کشور وجود دارد، ستاد نیروهای مسلح طرح ایجاد اشتغال پایدار از طریق آموزش های مهارتی در زمان خدمت مقدس سربازی را از کرمان کلید زده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار موسی کمالی ظهر امروز در آیین افتتاح طرح ایجاد اشتغال پایدار از طریق آموزش های مهارتی در زمان خدمت مقدس سربازی در جهاد دانشگاهی استان کرمان اظهار کرد: سالانه حدود 350 هزار جوان زبده وارد نیروهای مسلح می شوند و هر ساله همین تعداد از نیروهای مسلح کارت پایان خدمت دریافت کرده و خارج می شوند که این افراد در استان های مختلف تقسیم شده اند.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از سربازان در استان کرمان و در ارتش، سپاه و فراجا خدمت سربازی را انجام می دهند، بیان کرد: مسؤولیت اصلی و ذات نیروهای مسلح بحث دفاعی و امنیت است و کسی انتظار ندارد در حوزه ای ورود کنند که تخصص اصلی شان نیست، اما به واسطه چالش و بحران بزرگ بیکاری که در کشور وجود دارد، ستاد نیروهای مسلح در این زمینه ورود کرده و قرارگاهی تشکیل داده است.

کمالی ابراز داشت: قرار بر این شده است قرارگاه بستری فراهم کند تا سازمان های مربوطه مانند فنی و حرفه ای، جهاد دانشگاهی و ارتباطات ماموریت خود را در بین نیروهای مسلح پیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ایجاد اشتغال پایدار برای سربازان از کرمان کلید خورد

طرح ایجاد اشتغال پایدار برای سربازان از کرمان کلید خورد