مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 23:352023-06-17بين الملل

توسل موساد به انفجار در میان یهودیان عراق برای انتقال به فلسطین اشغالی


یک مورخ صهیونیست فاش کرد که سرویس جاسوسی موساد در دهه پنجاه گذشته، برای اینکه بتواند یهودیان ساکن عراق را مجبور به مهاجرت به فلسطین اشغالی کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اَوی شلایم مورخ صهیونیست از جنایت سرویس موساد علیه یهودیان عراق پرده برداشت که در دهه پنجاه قرن گذشته در این کشور صورت داده بود.

شلایم که مورخ اسراییلی-بریتانیایی و متولد عراق است، در این زمینه گفت: من دلایل غیر قابل انکاری دارم که نشان می دهد اسراییل در اوایل دهه پنجاه، در انفجارهای تروریستی در میان اتباع یهودی ساکن در عراق، دست داشته است.

روزنامه میدل ایست آی انگلیس به نقل از این استاد بازنشسته روابط بین الملل دانشگاه آکسفورد گزارش داد، پس از تحقیقات شخصی گسترده، مشخص شد که  از سال 1951، همه انفجارهایی که در میان اتباع یهودی در بغداد انجام شد، توسط موساد و جاسوسان این سازمان صورت گرفت.

وی همچنین گفت که این رخدادها، باعث مهاجرت 110 هزار یهودی از عراق به اسراییل شد که در آن زمان 700 هزار یهودی دیگر هم از کشورهای خاورمیانه و با همان شیوه به اسراییل انتقال یافتند .

درباره نفوذ صهیونیستها در عراق، شبکه الجزیره مرداد ماه گذشته در گفت وگوهایی اختصاصی با برخی شخصیت های عراقی به بررسی تلاش های رژیم صهیونیستی برای تأثیر بر جامعه عراق در راست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسل موساد به انفجار در میان یهودیان عراق برای انتقال به فلسطین اشغالی

توسل موساد به انفجار در میان یهودیان عراق برای انتقال به فلسطین اشغالی