مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 10:502023-05-28سياسي

کارکنان متخلف لرستانی از انتصاب در پست های مدیریتی محروم شدند


بازرسی استان در برخورد با فساد و مفسد بدون اغماض و به طور قاطع برخورد کرده و در این راستا با کسی تعارف ندارد و کارکنان متخلف به هیئت تخلفات اداری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سعید رازانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازرسی یکی از سازمان های تابعه دستگاه قضایی بوده و جزء سازمان هایی است که یک اصل از قانون اساسی را به خود اختصاص داده و هدف مهم این سازمان اجرای درست قوانین در دستگاه های اجرایی است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بازرسی کل کشور یکی از سازمان های تابعه قوه قضاییه و جزء سازمان هایی بوده که به موجب اصل 174 قانون اساسی تشکیل شده است.

مدیرکل بازرسی لرستان، هدف مهم بازرسی را اجرای درست قوانین در دستگاه های اجرایی دانست و گفت: با توجه به گستردگی وظایف بازرسی کل کشور نمی توانیم تمام سازمان ها و دستگاه ها را بازرسی کنیم و بازرسی ها طبق طرح و برنامه ریزی و حسب مورد است که طی آن بازرسی طبق برنامه وارد دستگاه ها و ارگان ها می شود.

رازانی با تأکید بر اینکه اگر در بازرسی اشکالاتی ببینیم برای مدیر دستگاه ارسال می شود و در پایان هم گزارش و پیشنهاداتی ارائه می شود، افزود: اجرای پیشنهادات بازرسی به دستگاه ها الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان متخلف لرستانی از انتصاب در پست های مدیریتی محروم شدند

کارکنان متخلف لرستانی از انتصاب در پست های مدیریتی محروم شدند