مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 10:352023-06-17سياسي

اولین دانشگاه کشور در اتصال به پنجره ملی خدمات هوشمند هستیم


مدیر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی دانشگاه رازی از این دانشگاه به عنوان اولین دانشگاه کشور نام برد که به پنجره ملی خدمات هوشمند متصل شده است.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی دانشگاه رازی از این دانشگاه به عنوان اولین دانشگاه کشور نام برد که به پنجره ملی خدمات هوشمند متصل شده است.

عبدالحسین فتحی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به تکلیف دستگاه های اجرایی برای اتصال به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت از سال گذشته، اظها رکرد: براساس قانون، دستگاه های اجرایی مکلف هستند که خدمات خود را از طریق پنجره ملی خدمات هوشمند در اختیار مخاطبانشان قرار دهند.

وی با بیان اینکه دانشگاه رازی پیش از این الزام قانونی زیرساخت های ارائه خدمات الکترونیک را فراهم کرده بود، ادامه داد: از اواخر سال 1398 همزمان با شیوع بیماری کرونا، در دانشگاه رازی سامانه ای را به اسم میز خدمت برای ارائه خدمات الکترونیک به مخاطبان و به خصوص دانشجویان طراحی و اجرایی کردیم.

عضو هیات علمی گروه کامپیوتر دانشگاه رازی اضافه کرد: طی چندسال گذشته تلاش شد تا خدمات متعددی را به این میز خدمات اضافه کنیم، به گونه ای که در حال حاضر بالغ بر 30 خدمت در دانشگاه رازی از همین طریق در اختیار دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دانشگاه کشور در اتصال به پنجره ملی خدمات هوشمند هستیم

اولین دانشگاه کشور در اتصال به پنجره ملی خدمات هوشمند هستیم