مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 13:002023-05-30اقتصادي

کمبود در تخصیص آرد به عشایر جنوب کرمان


مدیرکل امور عشایری جنوب کرمان گفت: متأسفانه عشایر شهرستان های جنوبی استان کرمان با کمبود سهمیه آرد مواجه اند که امیدواریم برای افزایش سرانه آرد این قشر تصمیم گیری خوبی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مدیرکل امور عشایر جنوب استان کرمان امروز در جلسه شورای آرد و نان استان اظهار داشت: سرانه آرد خام عشایر جنوب کرمان طبق سرانه کشوری باید 12/2 کیلوگرم باشد که متأسفانه شهرستان های جنوبی استان کرمان کمتر از این سهمیه دارند و یکی از مطالبات عشایر جنوب کمبود سهمیه آرد خام است.

  ناصر احمدیوسفی عنوان کرد: موضوع کمبود سرانه آرد عشایر منجر به نارضایتی عشایر به عنوان یک تولیدکننده مهم در حوزه امنیت غذایی شده است و باید تدبیری صورت گیرد آنچه حق عشایر است به آنها اختصاص پیدا کند.

 مدیر کل امور عشایر جنوب کرمان عنوان کرد: عشایر در دورترین نقاط جغرافیایی با کمترین امکانات در حال تولید هستند و امیدوارم تصمیم گیری بهتری برای توزیع سرانه آرد عشایر انجام شود.

 وی افزود: یکی از مشکلات جامعه عشایری عدم دسترسی به نانوایی هاست بر خلاف جامعه روستایی که به نانوایی ها دسترسی دارند و امکان تهیه نان را دارند اما برای عشایر چنین چیزی مقدور نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود در تخصیص آرد به عشایر جنوب کرمان

کمبود در تخصیص آرد به عشایر جنوب کرمان