مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-06سياسي

70 درصد منابع کل نظام سلامت صرف درمان جمعیت سالمندی گیلان است


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تحمیل هزینه های گزاف جمعیت سالمندی گفت: حدود 70 درصد منابع کل نظام سلامت استان، صرف درمان جمعیت سالمندی گیلان می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدتقی آشوبی، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دیدار و نشست مشترک با میلاد ابراهیمی، مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان در دفتر ریاست دانشگاه با تقدیر از تلاش های اصحاب رسانه، مطبوعات، جراید و خبرنگاران در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه، اظهار کرد: بیش از هر زمان دیگری فضای رسانه جامعه ما به امیدافزایی در کنار نقد منصفانه نیازمند است.

آشوبی با اذعان به اینکه کار در دانشگاه علوم پزشکی گیلان بسیار زیاد است و با پاره وقت کار کردن، نمی توان امور سلامت مردم را پیش برد، تصریح کرد: همه متولیان و مدیرانی که با دانشگاه علوم پزشکی گیلان همکاری می کنند، باید تمام وقت در خدمت مردم باشند.

وی به مقوله مهم و حیاتی جوانی جمعیت و حمایت از خانواده اشاره کرد و گفت: در گیلان با ابر چالش جمعیتی مواجه هستیم و اهمیت این موضوع باید برای همگان قابل درک باشد و به یک دغدغه اساسی تبدیل شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به چالش جمعیتی در استان، گفت: موالید در استان گیلان کاهش یافته، نرخ جانشینی و مرگ ومیر در پایین ترین حد ممکن رسیده و از جهتی جمعیت سالمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد منابع کل نظام سلامت صرف درمان جمعیت سالمندی گیلان است

70 درصد منابع کل نظام سلامت صرف درمان جمعیت سالمندی گیلان است