مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-17سياسي

ضرورت تسریع در روند احداث ساخت مسکن ملی در کردستان


تسریع در روند اجرای نهضت ملی مسکن اولویت همه مدیران و متولیان امر در استان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قروه، اسماعیل زارعی کوشا ظهر امروز در مراسم بهره برداری از  72 واحد مسکن نهضت ملی در قروه با تقدیر از عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در اجرای پروژه 72 واحدی مسکن ملی قروه، اظهار کرد: با تلاش مضاعف و جهادی متولیان بنیاد مسکن استان و همراهی خوب متقاصیان کار اجرای 72 واحدی نهضت مسکن ملی در قروه انجام و امروز شاهد بهره برداری آن به عنوان نخستین پروژه های مسکن ملی در استان هستیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از 7 هزار واحد مسکن ملی در نقاط مختلف استان در حال ساخت است، گفت: دقت در انجام فاز اجرایی مسکن ملی ضروری بوده و همه بخش ها باید در این خصوص پای کار باشند.

وی بر ادامه مسیر و تسریع هرچه بیشتر در اجرای طرح مسکن ملی در قروه تاکید کرد و افزود: تدابیر لازم برای تامین زمین مسکن ملی در قروه انجام شده است و با پیگیری فرماندار و نظارت معاونت عمرانی مشکلی در این حوزه نداریم.

به گفته وی، فرمانداران در راس اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در شهرستان ها قرار دارند، در راستای عملیاتی شدن اهداف دولت در این پروژه عظیم فرمانداران، راه و شهرسازی و دستگاه های خدمات رسان باید تعامل تنگاتنگی باهم داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسریع در روند احداث ساخت مسکن ملی در کردستان

ضرورت تسریع در روند احداث ساخت مسکن ملی در کردستان