مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 02:412023-06-12سياسي

پناهیان: هیئت های مذهبی به دنبال کارآفرینی و تولید ثروت باشند


علیرضا پناهیان استاد حوزه با اشاره جهاد اقتصادی مبانی بسیاری در قرآن کریم دارد، مطرح کرد: جهاد مالی در بسیاری از آیات قرآن مقدم بر جهاد جانی شده است و بسیاری از اوقات سخت تر هم هست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از حوزه، استاد حوزه گفت: اگر انگیزه دینی هیأتی ها پای کار اقتصاد بیاید، قطعا بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در رویداد توانمندسازی کسب و کار که در سالن همایش های یاوران مهدی (عج) قم برگزار شد، اظهار کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری امروز وظیفه داریم در جهاد اقتصادی حضور پیدا کنیم.

وی با اشاره جهاد اقتصادی مبانی بسیاری در قرآن کریم دارد، مطرح کرد: جهاد مالی در بسیاری از آیات قرآن مقدم بر جهاد جانی شده است و بسیاری از اوقات سخت تر هم هست.

وی با بیان اینکه در جهاد در عرصه اقتصادی شامل از خودگذشتگی جمع بیشتری از مردم است، عنوان کرد: بسیاری از افرادی که در مجامع مختلف با رفاقت درکنار یکدیگر هستند، در مسائل مالی دچار اختلاف می شوند و این مرحله بالاتری برای امتحان ایمان و برادری ماست که بتوانیم با هم کار اقتصادی بکنیم و برادری خود را هم حفظ کنیم.

وی ادامه داد: اگر در هیئت، مسائل اقتصادی مطرح شد و برادری هیئتی ها حفظ شد، در آن زمان ولایتمداری ما به طور کامل اثبات شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پناهیان: هیئت های مذهبی به دنبال کارآفرینی و تولید ثروت باشند

پناهیان: هیئت های مذهبی به دنبال کارآفرینی و تولید ثروت باشند