مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 18:052023-05-31اقتصادي

مبلغ اضافه شدن به یارانه با کالابرگ مشخص شد + جزییات


با توجه به توضیحات مسئولین، مبلغ یارانه کالابرگ الکترونیک بیشتر شده است.

- جی پلاس؛ وزیر تعاون،کار رفاه اجتماعی از افزایش 80 هزار تومانی مبلغ یارانه کالابرگ الکترونیک خبر داد و اعلام کرد این طرح از هفته آینده اجرا می شود و همه یارانه بگیران یا هر عضو از خانواده هایشان که 400 هزار تومان دریافت نقدی یارانه دارند، در صورت استفاده و خرید کالابرگ الکترونیکی مبلغ یارانه آنها به 480 هزار تومان افزایش می یابد.

دولت با هدف حمایت از معیشت خانوارها و حفظ سلامت غذایی افراد طرح کالابرگ الکترونیکی را به اجرا درآورده و اجرای موفق این طرح به کاهش تورم و تقویت معیشت خانوار کمک بسیاری خواهد کرد.

در این طرح امکان خرید اعتباری 10 قلم کالای اساسی شامل ماست، شیر، پنیر، قند و شکر، ماکارونی، روغن مایع، برنج، مرغ و تخم مرغ تا سقف مبلغ یارانه خانوار یک ماه زودتر از تاریخ واریز نقدی فراهم شده است.

ارزش ریالی سبد مذکور 530 هزار تومان است ولی سهم پرداختی مردم برای خرید 10 قلم کالا 235 هزار و 750 هزار تومان است که در صورت تورم احتمالی و افزایش قیمتها این سهم تغییر نمی کند.

البته روز گذشته وزیر کار از برنامه جدید دولت برای توسعه طرح کالابرگ الکترونیکی پرده برداشت و اعلام کرد که مبلغ یارانه کالابرگ افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبلغ اضافه شدن به یارانه با کالابرگ مشخص شد + جزییات

مبلغ اضافه شدن به یارانه با کالابرگ مشخص شد + جزییات