مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 19:262023-05-31اقتصادي

وزیر کار: رشد اقتصادی کشور به بیش از 3 درصد رسیده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پاکدشت، سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز چهارشنبه در جمع فعالان اقتصادی و صنعتگران شهرستان پاکدشت که در سالن همایش های شهرک صنعتی عباس آباد این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: اقتصاد کشور، حول محور تلاش کارگران حرکت می کند و در شرایطی که دشمنان ظالمانه ترین تحریم ها را علیه ملت ایران تحمیل کرده اند، کارگران با تلاش خود این توطئه ها را خنثی کرده اند.

وی گفت: اگر قرار است به هدف گذاری رشد اقتصادی هشت درصدی در کشور دست پیدا کنیم، باید توجه ویژه ای به حوزه کارگری و فعالان اقتصادی و تولیدی داشته باشیم.

وزیر کار افزود: طی دو سال فعالیت و تلاش دولت سیزدهم، کشور به رشد اقتصادی بالای سه درصد دست یافته و باید با تلاش و همت مضاعف، این رشد اقتصادی به بالای هشت درصد برسد که این مهم در بستر تفکر کارگران و فعالان حوزه اقتصادی و تولیدی محقق می شود تا کشور همچون گذشته عزت و اقتدار روز افزون به دست آورد.

مرتضوی در خصوص مشکلات شهرستان پاکدشت در حوزه کارگری بیان کرد: یکی از مهم ترین خواسته های قشر کارگری پاکدشت، دسترسی به مراکز درمانی است که در بازدید امروز مقرر شد تا درمانگاه این شهرستان تجهیز و از متخصصین برخوردار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار: رشد اقتصادی کشور به بیش از 3 درصد رسیده است

وزیر کار: رشد اقتصادی کشور به بیش از 3 درصد رسیده است