مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-21دانش

تقویت خودکفایی در دستورِ کار جهاد دانشگاهی است


یکی از اهداف این سازمان، توسعه سریع و مسئله محور علم و فناوری داخلی و تقویت خودکفایی در تولید محصولات و خدمات دانش بنیان با پیوست فرهنگ اسلامی ایرانی و در بستر مدیریت جهادیِ مولود انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسن مسلمی نایینی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه پنجاه و دومین گردهمایی معاونان پژوهش و فناوری واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: یکی از اهداف این سازمان، توسعه سریع و مسئله محور علم و فناوری داخلی و تقویت خودکفایی در تولید محصولات و خدمات دانش بنیان با پیوست فرهنگ اسلامی ایرانی و در بستر مدیریت جهادیِ مولود انقلاب است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت بیش از 100واحد سازمانی در این نهاد به تدوین برنامه تحول جهاددانشگاهی پرداخت و عنوان کرد: بدیهی است باگذشت زمان و برحسب تغییرات محیطی و داخلی، مأموریت سازمان ها دچار تغییر و تحول می شود و اگر سازمان ها خود را با این تحولات و الزامات محیطی منطبق نکنند، از تأثیرگذاری آنها کاسته شده و جایگاه خود را از دست خواهند داد.

  رییس جهاد دانشگاهی تصریح کرد: این نهاد هم اگر به عنوان یکی از ستون های نظام علمی، فناوری، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی کشور بخواهد در گام دوم انقلاب اسلامی و بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که در طول دهه های گذشته داشته اند، موفق عمل کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت خودکفایی در دستورِ کار جهاد دانشگاهی است

تقویت خودکفایی در دستورِ کار جهاد دانشگاهی است