مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-17اقتصادي

صادرات بنزین روسیه کاهش پیدا می کند؟


وزیر انرژی روسیه در اظهاراتی تاکید کرد این کشور بنزین کافی برای تامین تقاضای داخلی دارد و احتمال محدود شدن صادرات بنزین را کم اهمیت جلوه داد.

- وزیر انرژی روسیه در اظهاراتی تاکید کرد این کشور بنزین کافی برای تامین تقاضای داخلی دارد و احتمال محدود شدن صادرات بنزین را کم اهمیت جلوه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روسیه ماه میلادی گذشته پس از افزایش شدید قیمت عمده فروشی بنزین، به فکر محدود کردن بخشی از صادرات بنزین افتاده بود اما نیکولای شولگینوف، وزیر انرژی روسیه، روز جمعه در مصاحبه با کانال تلویزیونی روسیه 24 گفت: ما درباره محدودیت های صادراتی در ارتباط با افزایش قیمت ها در بازار عمده فروشی گفت و گو کردیم وگرنه، بازار ما با تولید تامین شده، پالایش نفت و همچنین تولید سوخت های موتوری افزایش پیدا کرده است.

روزنامه کومرسانت هفته گذشته به نقل از منابع آگاه گزارش کرده بود با وجود تحریم های غربی، شرکت های نفتی روسیه صادرات بنزین خود را در فاصله ژانویه تا مه، در مقایسه با مدت مشابه سال 2022 به میزان 37 درصد افزایش دادند.

پس از افزایش شدید قیمت عمده فروشی بنزین در ماه مه و توصیه وزارت انرژی روسیه به شرکت های نفتی برای محدود کردن صادرات روزانه بنزین، روسیه در شش روز نخست ژوئن، چهار برابر کمتر از سطح پایان ماه مه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات بنزین روسیه کاهش پیدا می کند؟

صادرات بنزین روسیه کاهش پیدا می کند؟