مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 08:002023-06-13سياسي

نقش رسانه ها در ایجاد شور انتخاباتی/ روشنگری در اولویت باشد


رسانه ها در ایجاد شور انتخاباتی و زمینه سازی حضور گسترده مردم در این عرصه نقش و رسالت مهمی را بر عهده دارند که باید با روشنگری و تبیین زمینه انتخاب صحیح را فراهم کنند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه یازدهم اسفندماه امسال در سطح کشور برگزار می شود.

رسانه ها نقش بسیار مهمی را در عرصه اطلاع رسانی بر عهده دارند و همواره نقش و مسئولیت مهمی را در ایجاد شور انتخاباتی و ایجاد زمینه مناسب برای حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات ایفا می کنند.

تبیین و روشنگری از مهمترین رسالت های رسانه ها است که این نقش ها در ایام انتخابات باید پررنگ تر شود تا مردم در انتخاب کاندیداهای مد نظر خود بتوانند عملکرد بهتری داشته باشند.

امسال نیز انتخابات شرایط خاص و ویژه ای دارد و رسانه ها باید تلاش کنند ضمن ایجاد زمینه برای برگزاری انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم، زمینه انتخاب افراد اصلح فراهم شود.

حضور حداکثری مردم در انتخابات پیام های بزرگی برای دوستان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد و امید می رود همچون گذشته امسال نیز مردم با حضور خود، انتخاباتی باشکوه را رقم بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش رسانه ها در ایجاد شور انتخاباتی/ روشنگری در اولویت باشد

نقش رسانه ها در ایجاد شور انتخاباتی/ روشنگری در اولویت باشد