مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-12سياسي

رنجبریان: امسال روی لباس های نیروهای شهربان، حریم بان و معبربان دوربین نصب می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود رنجبریان، مدیرعامل شرکت حریم بان و شهربان شهرداری تهران در حاشیه جلسه اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: - مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران گفت: امسال شاهد نصب دوربین روی لباس های نیرو های شهربان، حریم بان و معبربان خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود رنجبریان، مدیرعامل شرکت حریم بان و شهربان شهرداری تهران در حاشیه جلسه اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: 2300 نیروی اجرایی شامل شهربان، حریم بان و معبربان در این شرکت فعالیت می کنند.

وی افزود: تبدیل وضعیت نیرو ها در حال پیگیری است و با توجه به مصوبه مجلس و تبدیل نیرو های ایثارگر این کار آغاز شده است و 500 نفر از نیرو های شرکت شهربان و حریم بان شامل تبدیل وضعیت می شوند که حدود 380 پرونده آماده و به اداره کل منابع انسانی شهرداری تهران ارسال شده است و از این تعداد 122 پرونده تایید و به شرکت ارسال شده است، افراد دیگر نیز در مرحله انجام کار اداری قرار دارند.

وی با بیان اینکه امسال اعتبار خوبی برای هوشمندسازی پیش بینی شده است، ادامه داد: تا پایان سال شاهد نصب دوربین روی لباس های نیرو های شهربان، حریم بان و معبربان خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنجبریان: امسال روی لباس های نیروهای شهربان، حریم بان و معبربان دوربین نصب می شود

رنجبریان: امسال روی لباس های نیروهای شهربان، حریم بان و معبربان دوربین نصب می شود