مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 15:152023-06-02سياسي

مدیران شعار سال و تاب آوری اقتصادی را با دقت عملیاتی و نهادینه کنند


نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به شعار سال گفت: همه موظف هستیم موضوع اقتصاد و معیشت که اولویت مدنظر رهبری است را به خوبی عملیاتی کنیم و تاب آوری اقتصادی را نیز در جامعه بالا ببریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،  آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه امروز شیراز ضمن تسلیت فرارسیدن ایام ارتحال معمار کبیر و فقید انقلاب اسلامی و سالروز 15 خرداد، اظهار داشت: در مسیر مهار تورم باید همه راه ها را بررسی کنیم و همه اساتید دانشگاه ها و کارشناسان باید موضوع تورم را بررسی و راهکار ارایه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز همچنین با تاکید بر نهادینه کردن تاب آوری اقتصادی در کشور گفت: با تاب آوری کسی نمی تواند از داخل و خارج اقتصاد را دچار مشکل کند.

آیت الله دژکام در ادامه به سالروز قیام 15 خرداد اشاره کرد و گفت: در قیام 15 خرداد مردان مرد با پیروی از مکتب امام حسین علیه السلام مسیر انقلاب را جلو بردند چرا که نهضت از روز اول حسینی بوده است.

امام جمعه شیراز همچنین با گرامیداشت سالروز رحلت ملکوتی امام خمینی(ره)، انقلاب و تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی را نتیجه تفکر و باور های امام دانست و گفت بایستی این ایمان و باور را تقویت کنیم تا بتوانیم ادامه دهنده راه امام باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران شعار سال و تاب آوری اقتصادی را با دقت عملیاتی و نهادینه کنند

مدیران شعار سال و تاب آوری اقتصادی را با دقت عملیاتی و نهادینه کنند