مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 08:552023-05-30سياسي

درصد زیادی از بزهکاران، بیسواد یا کم سواد هستند


معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان سوادآموزی با بیان اینکه ما به علت ضعف در حوزه سواد، آسیب های زیادی متحمل می شویم، گفت: درصد زیادی از بزهکاران، - ایسنا/کرمان معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان سوادآموزی با بیان اینکه ما به علت ضعف در حوزه سواد، آسیب های زیادی متحمل می شویم، گفت: درصد زیادی از بزهکاران، بیسواد یا کم سواد هستند.

علیرضا عبدی شامگاه هشتم خردادماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در خصوص سوادآموزی اظهار کرد: از دیدگاه امام راحل ما باید با سوادآموزی به استقلال فرهنگی برسیم و همه مردم باید به این امر کمک کنند و به پا خیزند.

وی افزود: آموزش و پرورش بدون کاغذبازی و با داشتن نگاه مردمی به سوادآموزی مورد تاکید حضرت امام است و در فحوای کلام ایشان سوادآموزی به عنوان یک تکلیف شرعی نام برده شده که بیسوادان نباید از آن سرپیچی کنند.

معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سوادآموزی اظهار کرد: در زمینه رویداد رهیافت های نوین سوادآموزی گفتمان سازی شروع شده، زیربنا در حال آماده سازی است و حرکت به سمت تعریف جدید سواد در دستور کار است.

عبدی با بیان اینکه ما به علت ضعف در حوزه سواد، آسیب های زیادی متحمل می شویم، تصریح کرد: درصد زیادی از بزهکاران، بیسواد یا کم سواد هستند، ارتباطات می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درصد زیادی از بزهکاران، بیسواد یا کم سواد هستند

درصد زیادی از بزهکاران، بیسواد یا کم سواد هستند