مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 17:202023-06-07سياسي

حفظ شأن معلم اولین هدف نظام رتب بندی است


عضو کمیسیون آموزش و نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه به معلمان نیاز دارد و شأن و منزلت معلمان باید حفظ شود بنابراین نباید ارزش معلمان را با مادیات تنزل داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علیرضاپاک فطرت در گردهمایی مدیران مدارس ابتدایی نواحی چهارگانه شیراز، اظهار کرد: مدیر مدرسه از یک مدیرکل مهمتر و مسئولیتش به مراتب دشوار تر است زیرا اغلب بیش از 200 یا 300 دانش آموز را مدیریت می کند.

پاک فطرت افزود: با توجه به کمی فرزند، والدین در امور فرزندانشان بسیار حساس هستند و اینکه در چه مدرسه ای باشد برایشان بسیار مهم است.

وی ادامه داد: ضروری است مدیر و سایر مسئولین مدرسه باید کاملا با فرهنگ محله آشنا باشند و بر فرهنگ و اوضاع معیشتی خانواده های آن منطقه اشراف داشته باشند.

پاک فطرت خاطرنشان کرد: هدف رتبه بندی افزایش حقوق نیست بلکه حفظ شأن معلم اولین هدف نظام رتبه بندی  است.

وی بر تجدید نظر در نحوه رتبه بندی تاکید و اضافه کرد: نظام رتبه بندی باید تمام و کمال اجرا شود لذا مجلس شورای اسلامی برای تامین بودجه رتبه بندی تلاش می کند.

پاک فطرت ادامه داد: رتبه بندی کار بسیار خطیر و دشواری بود که هیچ دولت و وزیری جرات اجرای آن را نداشت اما دولت سیزدهم و نوری زیر بار این مسئولیت خطیر رفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ شأن معلم اولین هدف نظام رتب بندی است

حفظ شأن معلم اولین هدف نظام رتب بندی است